Mijn radar staat altijd aan

Het spotten van
nieuwe signalen
van verandering

Met een flinke dosis nieuwsgierigheid en mijn ogen altijd open, ben ik constant op zoek naar veranderingen in onze grote kleine wereld. Op zoek naar veranderende behoeften vanuit de consument, de motivatie of reden hierachter en concepten die hier antwoord op geven. Het is een constante ontdekkingstocht naar patronen en verbanden binnen deze veranderingen. Mijn radar staat altijd aan en ik ben constant bezig met het scannen van de wereld, dat doe ik op twee verschillende manieren:

  • Deskresearch: het lezen van magazines, online media monitoren,
  • kranten lezen, onderzoeken, analyseren & documentaires kijken.
  • Field research: street hunting, interviewen en het bezoeken van events.
  • Het verkrijgen van inzichten in trends

    Connecting the dots

    Dit is de fase waarin er geclusterd en gestructureerd wordt, er worden patronen ontdekt. Kleine signalen worden gecombineerd en veranderen in betekenisvolle trendklusters. Hier worden er inzichten verkregen en worden de veranderingen tastbaar met sprekende visuals en pakkende teksten. Grondig onderzoek is een belangrijk fundament voor innovatie.

    Mijn onderzoek gaat verder dan alleen trends, lees hieronder waar ik allemaal mijn speurneus voor op zet:
  • Trends: wat zijn de belangrijkste trends voor mijn bedrijf?
  • Doelgroep: wie is mijn doelgroep?
  • Opdrachtgever: wie ben ik, wat zijn mijn waarden?
  • Sector: branchegerichte ontwikkelingen.
  • Handen uit de mouwen

    Van inspireren naar creƫren en implementeren

    Hier wordt er kei-hard gewerkt! Alle eerder vergaarde kennis wordt hier omgezet in vernieuwende, verrassende en vooruitstrevende concepten. Dit komt tot uiting middels diverse producten, diensten en/of strategieen. Van brainstorm tot de visuele tastbaarheid en implementatie, niets is te gek.

    Wat kun je me vragen?

  • Brainstorm
  • Conceptbeschrijvingen (teksten & story telling)
  • Story- & moodboard
  • Visuele identiteit
  • Interior Design